Valentine's day

Har känt mig på så himla bra humör idag. Kanske för att det är alla hjärtans dag?! Läste tidningen imorse, där hade dem intervjuat några olika par och frågat var och när de träffats. Ett gammalt par hade varit tillsamman i 53 år! Hur coolt och fint är inte sånt? Hoppas jag får vara med om samma sak.

Har jobbat lite idag och nu håller jag på att göra vid mig för middagen med min fina pojke ikväll. Vi ska äta på restaurang.

Jag hoppas att ni alla har en jättefin dag, oavsett om ni har en partner eller inte. För det heter ju faktiskt Alla hjärtans dag.♥


hihi kolla vilken söt bild jag hittade på weheartit. Han ska nog köpa ett kort till kvinnan han varit tillsammans med i typ 60 år!!!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback