Söndag

Är helt otroligt uttråkad idag, men har inte heller motivation till att göra något. Sitter vid datorn, loggar in på facebook för femtioelfte gången, lyssnar på samma låtar igen, kollar in samma bloggar för femtioelfte gången, kollar mobilen lite och funderar på om det finns någon jag kan smsa. Kollar lite alternativ att göra i framtiden (volontär för svenska kyrkan i utlandet), lyssnar på lite till deppig musik för jag är deppig å andras vägar, väntar på att klockan ska bli åtta (Ove Sundberg!!!), ringer Andreas som är sjuk, men han ger dålig respons så vi lägger på. Skriver ett meningslöst och osammanhängande blogginlägg.


p.s Emmy, hittar du denna klänningen inne på New Look i stl 38 så köp den till mig!


Kommentarer
Emmy

Jag ska ta mig en titt :) <3



2012-02-17 @ 07:55:36




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback