I say love, it is a flower and you its only seed

Jag har blivit tillfrågad att göra blommor till ett bröllop, vilket jag tycker ska bli fantastiskt roligt. Jag älskar bröllop! Dock känns det lite nervöst eftersom att det var ett tag sedan jag sysslade med blommor och dessutom finns det en risk att jag är på resa då. Men förhoppningsvis blir det av och förhoppningsvis blir det fina blommor.
Får träna lite innan att binda buketter med typ tulpaner eller rosor.

Mörklila kallor är önskemålet iallafall. Så jag håller på att googla runt för fullt och när jag ändå är igång så kan jag inte låta bli att titta efter brudbuketter som jag själv kan tänka mig att ha den dagen jag ska gifta mig (Ja, jag har redan börjat planera mitt eget). Här är några bilder på buketter med kallor.





den sista bilden är en personlig favorit när det kommer till brudbuketter med kallor.
Tycker det är så himla fint när buketten är så maffig och kompakt.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback