Kommer inte på någon bra rubrik....

Idag hade jag ställt klockan, för att komma upp i tid. Jag snoozade en timme, för jag var så förbaskat trött. Kunde inte somna igårkväll för jag hade så många tankar som snurrade runt i huvudet. Inatt har jag haft massor med konstiga drömmar, så kände mig inte utvilad alls. Tog mig in till stan sen för lunch med Linn och Nina. Blev en liten sväng på stan med. Så grymt besviken över att det fina, virkade linnet på vero moda var slut och jag hittar inte det på internet någonstans!

Ikväll var det kören i vanlig ordning, mycket skratt tillsammans med Ellinor. Tur man har vänner som kan pigga upp en lite extra ibland.

Så nu tänkte jag iallafall beställa ett virkat linne från chicy.se istället, lite "dyrare" men så får det vara. Kan dock inte bestämma mig för vilket. Bestäm åt mig!!




Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback