How to save a life





Lite update om vad som hänt i helgen och så!
I fredags var det förfest och utgång som gällde. Jag och Louise dansade fint och det känns som evigheter sedan jag dansade och faktiskt kände att det var roligt! I lördags var det dags för det traditionella pepparkaksbaket, dock inte vanliga pepparkakor utan pepparkakshus. Så nu har vi en fin liten by här igen. Även Andreas fick vara med på denna familjetradition och göra ett eget hus. Söndagen bjöd på luciatåg i kyrkan, Emmy gjorde mig sällskap och efteråt bjöds det på fika i församlingshemmet. Vi satt där ett tag och hade det mysigt, dock var kaffet dem bjöd på ingen höjdare.

Nästan alla klappar är köpta och jag har tillochmed äntligen hittat en nyårsklänning som säkerligen kommer bli awesome. Men idag var det iallafall läxhjälpen som gällde, därefter bjöd jag in mig själv till infomötet för blivande vikarier till förskolan (jag har ju trots allt skrivit upp mig och jobbat lite med barn senaste tiden) och ikväll var det kören i vanlig ordning :)

För att vara arbetslös har jag ändå en del att göra (tänk om jag kunde få pengar för det också).

 


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback