Dag 3 -Mina föräldrar

Min mamma är väl sisådär 45 år, heter Marie och jobbar som lärare på min före detta högskola. Mamma är bra, mamma är bäst! Hon kan allt. Mamma har så mycket tålamod och finns alltid där. Tänk vad hon fått stå ut med när hon fick hjälpa mig med matte b (matte/no lärare). Mina tårar rann, jag ville ge upp och fattade inte ett dugg vad mor snackade om. Men när sen väl matteprovet kom så var det självklart mammas ord jag tänkte på och det hjälpte mig klara proven!

Min pappa är väl sisådär 49 år, heter Magnus och jobbar som säljare. Pappa är också bra, han är väldigt generös och givmild. Kanske lite för generös ibland mot mig och min syster. Far är otroligt allmänbildad och har fått hjälpa mig med de samhällsvetenskapliga ämnena. Peppat, alltid ställt upp med körning hit och dit.

Självklart hamnar jag på kant med mina föräldrar ibland, men jag har faktiskt aldrig varit det barnet som bråkat mycket med dem. Jag börjar ju iochförsig bara gråta när jag är arg typ. Så bråk och tjafs har det inte varit direkt.
Jag älskar mina föräldrar och känner mig lyckligt lottad för att jag fått så bra sådana!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback