Dag 2 -Min första kärlek

När jag tänker på det där om vem som var min första kärlek, är det så knepigt. Är det fel att man inte riktigt vet? Jag menar, det är väl sånt som man egentligen ska minnas? Men jag har funderat lite fram och tillbaka och kommit fram till det att Michael Jackson var min första kärlek.

Ja inte på det viset att jag varit kär i honom, velat gifta mig och skaffa barn med karln. Nej, utan jag har älskat den här mannen för hans storhet, för hans musik, för hans sett att vara, hans personlighet, hans givmildhet och hans kärlek. Han har fått mig att inse så mycket om mig själv och världen omkring mig. Han var mitt ljus i mörkret, mitt hopp, min inspiration och motivation. Jag beundrar honom något otroligt mycket!!

Michael Jackson var och är min stora kärlek. May him rest in peace!

 


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback