So far, so good

Än så länge har min födelsedag varit fin. Mamma och pappa kom och sjöng för mig vid halv 8 imorse, var nog första gången jag faktiskt sov när de kom in. Annars brukar man ju vakna och höra hur de tisslar och tasslar utanför ens dörr, sen låtsas man sova när de kommer in. haha men inte i år. Jag fick en keyboard, som stod som nummer 1 på önskelistan. Har länge velat lära mig spela piano så det blir perfekt! Annars har jag fått lite småsaker.

I eftermiddag kommer Alle, Emmy och Dessi på besök för att fira lite. Ska bli mysigt!

Pratade precis med kära klasskamrater, de hade tydligen tänkt komma hem till mig med present, de är så söta. Dock var jag i stan och mina mobiler är lite knasiga idag:P


Tack för alla grattis-sms ni som skickat!!!!

Kommentarer
Cornelia

Grattis Malin! :) Hoppas du fick en fin dag.



Blogg: http://www.knacktspader.blogspot.com
2009-01-07 @ 20:45:42




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback