Fredag

Fredagkväll och jag sitter med skolarbete, religionen idag igen. Snart ger jag upp den!
Skolan idag har varit trevlig, HV frisör var på besök. De fick göra lite blommor och vi fick handleda, nästa vecka ska vi till dem och bli stylade och styla dem (eeh lycka till).

Har lite småplaner för helgen, som att städa ut julen från mina rum och fixa lite med samhällsarbetet. Tänker ha en lugn helg, då denna veckan har varit allt annat än bra.

Förresten åt kaka idag för första gången på ca. 3 veckor. Har ju inte äta godis och kakor-löfte, men idag var det kalas (Filippa fyller 18 gratz) så då fick vi äta en bit. Gottis var det! Men känner mig inte så sugen på sådant längre, +aptiten har inte varit på topp de senaste dagarna.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback