Det här blir ett bra år!

Nyårslöften 2009:
Inte äta godis och kakor
Lära mig att gå i högklackat (10 cm är målet)
Ta körkort (!!)
Tatuera mig
+några hemliga

Mina mål:
Jag ska få MVG i kurserna Religionskunskap A och Affärsjuridik. Jag ska få godkänt i matematik B som inte direkt är min starka sida. Allt annat ska jag ha minst VG i. Jag har även som mål att klara av alla mina nyårslöften.

Jag hoppas och tror att 2009 kommer bli ett av de bästa åren, jag har stora förhoppningar och vill mycket. Jag fyller 18 om 3 dagar vilket öppnar många dörrar. När mina vänner sen också börja fylla år så kommer det bli fint, vi ska ha mycket roligt. 4 juni ska jag, Elin och Sara till Danmark för att se Gavin DeGraw som vi så sorgligt missade 2008. Jag hoppas även på fler konserter. Min syster flyttar tillbaka till England i februari, om hon sedan stannar kanske familjen åker dit igen på semester. Till hösten inleds det sista året på gymnasiet...skrämmande men roligt.

Vi får väl se hur det blir...

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback