Bröllop

Lördag, men känns som söndag. Kanske för att jag var ledig igår?
Idag har jag iallafall varit med och sjungit på ett bröllop. Vi var ca. 20 pers från kören som åkte och överraskade vår körledare som då gifte sig. Det blev roligare än jag tänkt mig, fastän att vi höll på att frysa ihjäl. Men ja, Lina var så fin så fin. Förstår ni hur mycket jag längtar till den dagen jag själv ska gifta mig? (Jag har bestämt redan nu att det dagen kommer och jag har börjat planera). Klänningen, buketten, håret allt var så fint.
Vi stod utanför kyrkan och sjöng när alla gick ut, sedan fikade vi och åkte hem.

Ikväll, blir det hemmakväll som vanligt.
Nice....not!

Lite pics från bröllopet. Skiter i om folk inte vill att jag ska lägga ut.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback