Jag är en fighter

Jag är helt slut, utmattad och trött. Är det verkligen meningen att man ska gå i skolan så där länge och ha så många lektioner på en dag? Men jag är ju en kämpe och tycker skolan är viktigt så jag klarar av det.
En rolig sak som hände var att några el-killar gjorde en skylt där de skrev: "Nina vi älskar dig. SOS" och satte upp på en glasruta ut mot korridoren. Haha, vi andra tyckte det var gulligt, Nina däremot tyckte det var pinsamt.
En annan mindre rolig sak som hände var att vår syo är totalt förvirrad och borde få sparken, seriöst det är så att man får skämmas. Inte nog med att hon sätter upp en skylt med att hon gått för dagen bara för att hon inte vill att fler elever ska komma, nu kunde hon inte komma ihåg vad hon ville mig när hon frågat efter mig.

Satte på lite musik nu, Gavin DeGraw närmare bestämt. Han är bäst och jag vill inget hellre än att vi får biljetter till konserten. Ska strax gå och göra lite läxor, på schemat idag står matematik och snittblommor. Sedan sängen?


P.s. Vad kan man köpa i födelsedagspresent till sin syster som fyller 20 år? (nej sofie, säg inte stegräknare)


Kommentarer
Malin

Hej!



Nu tävlar jag ut 3 stycken ögonskuggor i min blogg, var med och tävla du med =)



Blogg: http://malinnestor.blogg.se/
2008-09-08 @ 20:49:11




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback