Getingstucken

Helvetes jävla skit!
När jag och Louise stod inne på rese och väntade på våra bussar kände jag plötsligt hur det stack lite i handen, jag tog upp den för att se vad det var. Där sitter en geting, jag slår väck den men det är försent. Gadden sitter i handen och jag blir smått panikslagen och tvingar Louise att ta ut den. Fy fan! rent ut sagt, vad ont det gjorde/gör. Jag har alltid varit rädd för att bli getingstucken för jag inte vetat hur det känns och liksom varit rädd för att det ska göra riktigt ont. Jo tack, nu fick man svar på det. AUAUWUAAUUWA, hur ska jag nu klara av att skriva och sånt (det var ju såklart högerhanden som blev stucken...tummen närmare bestämt).

Jaja, annars ganska slapp dag i skolan. Blir slappt imorgon med då vi inte ska ha någon småföretagande.
Nu ska jag se om jag kan hitta One Tree Hill season 6 episode 4 att titta på. Annars blir det AA :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback