Veckans: To die for

Redan efter förra veckans to die for hade jag bestämt vad som skulle bli denna veckans, nu har det dock dykt upp en annan sak jag också vill ha. Så dagen till ära får två stycken saker/personer/grejer...bli veckans to die for.

image87

Först blir det One Tree Hill season 5. Gud vad bra det är, dem avsnittet jag sett än så länge har varit makalösa. Speciellt dem två/tre första avsnitten. Jag satt med hakan nere i marken hela tiden och allt är så bra. Snygga är dem allihopa också.

image88

Sen blir det ingen mindre än Nicole Richie och hennes dotter Harlow Winter Kate Madden. Är dem inte bara det vackraste man sett? Jag tycker Nicole Richie i sig är jättesöt och vacker, många av er tänker säkert: "Hur kan du tycka att hon är söt, hon har ju inget kött på kroppen och hon uppmuntrar till size zero och bla bla". Även om hon blivit väldigt smal och inte har så mycket kött på kroppen tycker jag att hon är vacker och visst blev hon ännu lite vackrare nu när hon blivit mamma!?

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback