28 mars -Fucked up situation

Ursäkta titeln, men jag är en aning arg. Imorgon skulle jag ju på "studiebesök" i en glashytta, eftersom att jag valde att jobba om glasblåseri. Men imorse när min mamma pratade med henne för att bestämma en tid så säger hon att hon är sjuk och nog inte orkar imorgon, så vi fick bestämma en ny dag. Det blev den 5 april, då jag egentligen skulle med Nina till Idol. Jag kunde tagit glashyttan en annan dag eftersom att arbetet inte ska vara inne förrän 18 april, men jag måste ju ha det gjort +vi skulle vara klara med i stort sätt det mesta typ en vecka innan utsatt datum. Så det är ju bara för mig att gilla läget och antagligen skita i idol. Så nu är jag en aning arg, inte nog med att hon var otrevlig mot och det tog en jävla evighet att få tag på henne sen, nu kan hon inte det datumet vi sa.

Denna dag står plugga på schemat, men jag får se hur mycket/om jag orkar.
Hoppas ni har en bättre dag än mig iallafall!

image97

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback