25 mars -Hello sunshine

Igår "msn-bråkade" jag och Sofie. Inget stort men ändå, det blev lite tjafs.
Man skulle kunna tro att vi var ett par, som bråkade som sådana där småsaker ni vet.
Hon ville inte säga en sak, jag blev lite sur för det. Jag menade på att vi berättar faktiskt saker för varandra
och nu bara ville hon plötsligt inte. Sofie kände sig pressad och vill vänta. Vi löste det till slut iallafall och jag gav mig. Förlåt Sofie om jag pressade dig och du kände dig dålig. Jag är glad för din skull iallafall.
Ni kanske undrar varför jag drog upp det här tjaffset?Jag måste helt enkelt skriva om vissa saker, då blir det lättare för mig att glömma, släppa och gå vidare!

Idag står det plugg på schemat. Lika bra att ha det gjort. Ska även ut och gå en liten sväng med mamma, för hon tycker jag behöver det. Tja, jag kan hålla med henne. Och till sist men inte minst kommer min moster över på lite våfflor. Ni har väl inte glömt att det är våffeldagen?

image97

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback