25 mars -4 minutes

Tredje uppdateringen idag! Jag är på topp.
Jag har suttit och funderat över hur aktiv man behöver vara för att hamna på listan över mest aktiva!?
Antagligen väääldigt aktiv.
Blir inget långt inlägg nu, bara lite tankar

Tidigare idag fick jag lite inside information från min mamma, jag har dock lovat henne att inte berätta det för någon. Det är så hemskt iallafall, allt kommer så nära en. Man bli påmind om verkligheten. Att det bara ens händer är sjukt. Nu har jag lovat mig själv en sak iallafall, men ni får inte veta vad.
Titeln på detta inlägg (4 minutes) är som ni kanske vet även titeln på Madonnas nya låt. Jag skrev det först bara som tillfällig titel, tills jag skulle komma på något bättre. Sen slog det mig att 4 minutes passar perfekt till inlägget och temat. "We only got 4 minutes to save the world"


Ta hand om er!

image97


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback