23 mars -Absolut ingenting

Be careful what you wish for
cause you just might get it all

Jag har inte en aning om vad jag ska skriva om idag. Jag har gjort absolut ingenting under dagen, så har inget att berätta om där. Jag har massa känslor jag skulle vilja skriva om, men det går inte. Mycket får ni veta, dock inte så mycket. Så därför ska jag nu börja skriva om massa onödigt, totalt ointressant skit (vilket jag iofs brukar).

Jag är sjukt sugen på att shoppa en massa nya vårkläder +ska köpa en ny digitalkamera för mynten jag samlat ihop.
Nu ska förhoppningsvis även träningen komma igång...jag har blivit en riktig slappis dem senaste åren. Men det ska det bli ändring på. Jag måste även sluta äta massa onyttugt, onödigt tjaffs. Efter varje godisbit eller kaka jag äter så lovar jag mig själv att det är den sista, att jag sedan endast ska äta på helger...håller jag det? Självklart inte. Jag är totalt värdelös på det där. Sen så har jag som lite dålig vana att alltid äta, när jag är hemma så tycker jag att jag alltid äter och jag menar alltid. Jag vet inte vad det är, men jag blir aldrig mätt och om jag blir det så är jag hungrig efter en halvtimme igen. Jag förstår inte varför, jag äter normalmycket...om inte mer ibland. Någon som har tips? Och någon som vill ha inte-äta-godis-vadslagning med mig?
Skriv en kommentar !

image97

Kommentarer
Edina

Hej du :) Jag tar runt 300 kronor, både mer och mindre, beroende på vad du vill ha och hur lång tid det tar att göra. :) Men vi kan säkert komma överens om ett rimligt pris om du är ute efter en specialdesign! Maila mig på [email protected] så kan vi komma överens.



Blogg: http://withdinah.blogg.se
2008-03-24 @ 19:39:57




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback