21 mars -I pity you

Don't look at me cause you know that it hurts

Vi brukar prata med varandra genom våra blickar, en endaste blick från dig och dina bruna ögon säger mer än tusen ord. Egentligen har jag inte en aning om vad du tänker på, vad du tänker när du ger mig den där blicken, vad det är meningen att den där blicken ska säga. Därför säger den mer en tusen ord, för jag har mer än tusen olika ord att välja mellan, utan att veta vilket som är rätt. Och blicken från mig och mina blåa ögon, säger bara en endaste mening...kanske två på sin höjd. Du är den enda som verkligen förstår innebörden av den meningen. Du är den enda jag kan säga den där meningen till så att den verkligen får sin rätta betydelse.

And now i pity me
Tusen ord, tusen gånger om
Tusen blickar, tusen gånger om


Jag önskar verkligen att vi kunde prata så som vi gjorde förr, när vi delade varandras tankar och känslor
Du vet väl om att jag fortfarande älskar dig?


Jag kommer antagligen ångra mig sen när jag publicerar detta inlägg, men grattis ni är under mitt skinn nu
image97

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback