20 mars -Påsklov

Äntligen, äntligen påsklov. Det behövs verkligen nu. Mest av allt längtar jag tills på lördag då jag och min pappa ska till Danmark och titta på James Blunt, ska bli så otroligt roligt. Jag älskar hans musik!
Har lite annat jag ska göra på lovet, bland annat plugga...tyvärr.

Just nu sitter jag och saknar klass 9A lite. Den sista tiden var toppen, allt annat var skit.
Tillsammans skapade vi så många minnen.
Minns ni alla sammarbetsövningar vi fick göra i 7:an för att vi skulle få bättre sammanhållning? Lärarna lyckades inte så bra där. Minns ni vårt första "Shit Idol", vi flickor stod alltid för den bästa underhållningen på skolan! Minns ni musikalen som vi tränade på så länge och som sen blev så jävla bra? Dem andra kommer aldrig kunna komma i närheten av den kvalitén vi hade. Minns ni vandringen? Vår grupp blev omdöpta till "den sena gruppen", -vi var sist på allt. Men visst hade vi en mysig tid där i skogen!? Minns ni klassresan till Malmö-Köpenhamn? Det var det absolut bästa. I had the time of my life. Fy fan va bra vi var...ett tag iallafall.
Det är ni som gjort mig till den jag är idag och er ska jag alltid minnas! ♥

image97

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback