17 mars

image95Ny vecka igen, dagen började med datorkunskapsprov, det gick skit. Förhoppningsvis får jag väl G iallafall. Sedan rullade dagen på som vanligt, dock blev vi lite upprörda på idrotten över en viss person. Vi behöver inte gå in på detaljer men dem som är i min idrottsgrupp vet.

Visst är det ett jävla skit väder !? Ursäkta mitt språk, men visst är det det! Igår var det ju så fint och vår i lufte och idag är det snö. Jaja, någon har väl retat upp moder jord.

Måste berätta om dagens höjdpunkt.
Innan idrotten berättade Mia att hon följer min blogg troget och hon tycker jag ska uppdatera oftare. Vilket innebär att jag ska skriva 2 eller fler gånger om dagen. Självklart blev jag glad, nu vet jag att jag iallafall har en trogen läsare och att allt skrivande inte bara är onödig tid. Men om jag kommer uppdatera fler än en gång om dagen vet jag inte, kanske vissa dagar. Men tack Mia iallafall!

With love
/m


Kommentarer
Mijah

you're so welcome my friend! :D



Blogg: http://lifebymijah.blogg.se
2008-03-18 @ 16:53:30




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback