Veckans: To die for

Nu jäklar är jag på G igen och har en fin sak här som blir veckans to die for.
Nämligen kaffe, jag önskar att jag drack kaffe. Det är en så social dryck "Ska vi ta en kaffe", "vill du ha lite kaffe till kakan".
Och det ser så sofistikerat ut, vuxet och in style. Visst ser det så bra ut när kändisarna går runt med sina take-awaykaffe? JAG VILL OCH JAG SKAAAA LÄRA MIG DRICKA KAFFE. Dock inte så att jag blir beroende och måste ha kaffe varje dag vid en viss tid, utan mer så jag kan beställa det om man är och fikar eller så.


Kommentarer
Anonym

det låter väldigt löjligt. varför kan du inte nöja dig med den du är och inse faktan att kaffe och mvg inte är din grej? varför pressa dig till nåt du inte kan? jag menar inget illa, men det låter väldigt naivt när du skriver så. man är inte mindre värd med g och inget kaffedrickande, var dig själv. / en kaffedrickare med mvg, fast lika bra som du.



2008-06-02 @ 19:45:50




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback