Stress

Kom ganska nyligen hem från jobbet. Har varit på förskolor och rensat ut papper. Nu har dem dock brist på arbetsuppgifter till mig. Så vi får väl se hur det går med det.
Jag och Fanny har tittat på blommor och det är inte lätt...fick en fråga om varför vi ä bannlysta, så tänkte jag kan svara på det. I våras hade vi 4 veckors APU. Jag började i en blomaffär men trivdes inte alls, ville bara hem och nej usch. Så efter fyra dagar bytte jag plats, likadant hände Fanny fast hon var på ett annat ställe och bytte efter en vecka. Så nu känns det väldigt olämpligt att gå dit. De där i blomaffären kanske inte bryr sig, men för oss är det pinsamt.

Känner mig lite stressad över saker nu. Ska åka till Danmark och se Avril Lavigne imorgon direkt efter jobbet (slutar ½timme tidigare). Vilket innebär att jag måste ha med mig allt till jobbet och planera. Sedan nästa vecka är det Liseberg på onsdag som gäller, på torsdag tandläkaren och på fredag födelsedagsfest. Så till fredag måste jag även ha fixat present, bordsdekorationer (som jag erbjöd mig att göra) och kanske en ny outfit!? Låter kanske inte mycket, men det är det.

Fick hem betygen idag i de kurser vi avslutat, är inte så nöjd. tror det var 4 VG och 3 G ska överklaga ett av betygen om det går. Förstår inte vad hon grundat det på att jag bara fick G, när jag hade VG/MVG på alla prov och läxförhör och gjort bra ifrån mig praktiskt. Men iofs hon är ju inte lärare på riktigt så hon vet ju inte hur man sätter betyg.


Kommentarer
Elina

jag har också hat vg/mvg på alla prov men fick ändå bara G så du är inte ensam;)



2008-06-25 @ 18:32:34




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback