Sommarplaner

Nu när det snart är sommarlov så tänkte jag skriva ner/upp (vad säger man?) mina sommarplaner, dels för att det kanske är intressant att läsa och dels för att jag själv ska kunna leta upp det och kolla om jag skulle glömma eller se så att jag gjort allt.
Börjar med allt det som är säkert

4 juni -Skolavslutning, äta med tjejerna på Rosegarden och sedan eventuellt Åhus
5 juni -Linus tar studenten, eventuellt t-parken eller något annat med vänner på kvällen
9-27 juni -Jobba på miljö -och hälsoskyddskontoret
19-22 juni -Syster kommer hem på besök från England
26 juni -Till Danmark och titta på Avril Lavigne tillsammans med Nina
2 juli -Liseberg med tjejerna
4-12 juli -Kristianstadsdagarna
16-19 juli -Bosätter mig i Karlshamn för att hänga på Östersjöfestivalen (har en plats ledig om någon vill med)

Det är det som är säkert, den enda saken som är tänkt men inte säker är Göteborg tillsammans med Sofie för att hälsa på Shamim. Förhoppningsvis blir det av, för det kommer vara fett nice.

I övrigt så är det sola, bada, äta glass, softa och träffa vänner som gäller.
Har ni några planer för sommaren?

Kommentarer
Anonym

Hoppas att du & Fija kommer, satan roligt det hade blivit alltså! :D



2008-06-02 @ 19:27:29




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback