Sanning eller Lögn

Kommer ni ihåg den här låten med Fre, som var ledmotivet till tv-serien Vita Lögner ?
Iallafall texten säger allt om hur jag känner mig just nu, och F är den enda som vet varför!
 

vet du vem som är falsk eller sann? (sann)
och du vet vem som stod kvar när dom andra försvann (försvann) 
men det finns vissa som går, som går över lik för att nå ..
sina mål, jag vet, att vägen kan vara ganska svår, men kom ihåg ..


REFR : 
Håll ögonen öppna var du än går, 
du vet aldrig var dina vänner står ,
sanning eller lögn, man ger va man får (men kom ihåg)
tiden läker ändå alla sår
akta dej för gamar och va på din vakt ,
vissa dom håller inte vad dom sagt ,
sanning eller lögn man ger vad man får (men kom ihåg)
tiden läker ändå alla sår


Jag vet att livet kan va fullt av stress,
men ändå ska man ej känna nån press ,
man kan känna sig blåst .. man ger och får inget tillbaks,
det blir knas , jag vet ..
men allting det kommer tillbaks så kom ihåg


REFR : 
Håll ögonen öppna var du än går, 
du vet aldrig var dina vänner står,
sanning eller lögn , man ger vad man får (men kom ihåg)
tiden läker ändå alla sår
akta dej för gamar och va på din vakt ,
vissa dom håller inte vad dom sakt ,
sanning eller lögn man ger vad man får (men kom ihåg)
tiden läker ändå alla sår


Kommer du ihåg när jag var där och ställde upp för dej ( kommer du ihåg )
Kommer du ihåg när jag var där och ställde upp för dej ,
när du inte behövde mej, jag har saknat dej , ahh ahh ahh ahh
Kommer du ihåg när jag var där och ställde upp för dej ( kommer du ihåg )
Kommer du ihåg när jag var där och ställde upp för dej ,
när du inte behövde mej,  har saknat dej ,  ahh , kommer du ihåg det ..


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback