Öka takten sista kvarten JULEGRAN!

Idag var första dagen på jobbet. Kan säga att det här är absolut inte mitt drömjobb, jag har fått sitta vid datorn och kolla om massa skolor och annat trams fanns med i deras register. Om det inte gjorde det skulle jag skriva ner det +kontakt uppgifter. Sedan de sista 1½-2 h hade jag inget att göra för hon som skulle ge mig uppgifter var iväg. Som tur var är ju min klasskamrat Fanny där med, så satt inne hos henne och snackade strunt. Vi har kommit på att vi klagar mycket, men vi älskar att göra det. Vi är inte dåliga, negativa människor vi bara säger vad vi tycker :)
Jaja nu får vi ladda upp igen tills imorgon.

Förresten vad tycks om min nya, väldigt hemmagjorda design? är inte riktigt klar, men tveksamt om jag orkar fixa klart inom den närmsta tiden. Iallafall, det behövdes förändring även om den inte blev så snygg. Jag suger på PS så, därför är det som det är. Ska nog om ett tag kanske se om jag ska betala någon för att göra en fetefin design. Grejen är bara den att jag tröttnar så snabbt, vilket inte är bra.

För övrigt, är det ingen höjdare att titta på film på youtube. men eftersom att alla så länge pratat så mycket om dessa två filmer, var jag tvungen att se dem! Filmerna jag såg var A walk to remember och The notebook, riktigt bra båda två.


Kommentarer
kristin

svar: ja, jag håller med ;) älskar den låten, och ändå är jag inte så mycket för westlife :D



Blogg: http://fkj.blogg.se/
2008-06-09 @ 21:53:44




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback