Min soliga dag

Idag blev det beachen, riktigt gött. Dock har soleksemen letat sig tillbaka (DÖÖÖ).
Annars har jag inte gjort så mycket annat, övningskört lite. Börjar få till startarna nu, men lite träning till på parkeringen behövs innan jag kan ge mig ut på gatorna. Får verkligen ta tag i det nu om jag vill ha mitt körkort någorlunda nära min artonårsdag.

Iallafall nu sitter jag här med en cp-äcklig-konstig känsla inom mig, hatar denna känslan. Tror jag har den för att mitt sommarjobb börjar på måndag (JAG VILL INTE). Jag är lite smått orolig för hur det ska bli, om jag ska trivas, om jag kommer göra bort mig, om jag kommer idiot-förklara mig själv och massa annat.

nu är världens största spindel här så måååååste dra.
pusshej

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback