Måndag again!

Då var jag inne på sista veckan på jobbet, ska bli riktigt skönt med sommarlov sen.
Jobbet har gått bra idag, kändes som att dagen gick hyfsat snabbt. 4 more days to go.

Var ute och gick en runda med Dessi i eftermiddags, lika trevligt som alltid. Mycket prat och så. För övrigt fyller denna tösabiten snart år och ska ha ett litet firande. Jag funderar på vad jag ska köpa till henne. Jag älskar att köpa presenter och slå in dem. Nu när man kommit upp i den här åldern (17 år) vill man gärna ge något personligt. Jag har lite funderingar själv på vad jag ska köpa (kan inte skriva vad här, finns risk att hon läser). Iallafall tänkte höra om ni kära läsare har några bra förslag? Hade inte tänkt köpa något särskilt dyrt, runt 100-lappen. Så vad kan man köpa till en livlig snart 17-årig tjej som har skinn på näsan?

Ska strax göra mig iordning för sängen.

 p.s vaniljglass med värmda jordgubbar (hallon är bättre) är såååå gott.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback