Jag var inte gjord för dessa dar

Blev ett hastigt avslut igår. Satt och skrev, sen plötsligt i ögonvrån ser jag hur något rör sig, jag tittar ner och vid tangentbordet ser jag fetaste spindeln. Jag slet av mig hörlurarna som hamnade på golvet och sköt undan stolen en bit från datorn. Jag avslutade och stängde av datorn lite kvickt och gick och la mig. Kunde inte sova ordentligt sen, var rädd för att det skulle komma spindlar och kände hur det kröp på kroppen. USCH!

Idag har jag varit på stranden, riktigt gött. Soleksem lite här och var, men kommer inte sola nu på hela veckan typ så det ska nog hinna bli bra. Har även övningskört, körde med pappa idag. Gick bra i början när vi körde på parkering, jag kunde växla och starta bra. Sedan skulle vi då till grannbyn och köra, gick helt okej till en början. Sedan när jag stannade vid en korsning och sedan skulle igång igen blev det motorstopp och allt var kört. Bilhelvetet ville inte igång igen, och när den väl ville vara igång lyckades jag få motorstopp på den. Jag blev ledsen och frustrerad och ville inte köra mer. Har varit ledsen hela kvällen nu. Mamma och pappa har haft sin predikan om att "det är sånt som händer" och "det blir alltid så". Dock hjälpte inte det. Men tror jag behövde gråta ut lite, inte bara för det, men för massa annat. Bra att rensa ut nu innan jobbet imorgon. På tal om det är jag en aning nervös...hatar att börja på nya ställen, men förhoppningsvis blir det bra.

Nu ska jag snart sova. Hoppas ni haft en bättre dag iallafall

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback