Förkylning

Vad är det första som händer när jag blivit ledig? Jo jag blir förkyld. Vaknade imorse och kände smärtan i halsen, inte alls roligt. Nu rinner näsan och ögonen. Blir glasögon några dagar framöver. Men som sagt är jag ledig, så jag kan ta det lungt och behöver inte känna mig pressad att jag måste till jobbet fastän att jag är förkyld.

Idag ska jag nog städa upp lite på mina rum, iallafall ta undan målargrejerna, tvätta penslarna och så. Ska även fundera lite på vad jag ska köpa till D i födelsedagspresent...fortfarande ingen som har något tips?
Är även sugen på att göra ett kollage av tidningsurklipp, var längesen jag gjorde det nu. Om det önskas så kan jag lägga ut bilder på gamla kollage som jag gjort.

Jag hoppas ni får en bra lördag och att ni håller er friska!


Kommentarer
Melissa

svar; han är jättebegåvad! :) Hm, jag tycker det är charmigt med rap oxå ;D



Blogg: http://melissao.blogg.se/
2008-06-28 @ 12:18:44
Maria

hehe ja, smaken är ju som baken :D vilket är väldigt bra ;o)



Blogg: http://blooondiiie.blogg.se/
2008-06-28 @ 12:28:08




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback