Finaler och vinnare

Jag ä lite seg med detta, men måste ju kommentera de senaste finalerna vi haft här nu och vinnarna.

Börjar med So you think you can dance, där Mona vann. Tycker absolut att hon var en värdig vinnare, jag hejade dock på Martin. Han har varit min favorit från början och han kom ju på en andra plats. Jag tycker nog ändå att Daniel skulle varit i finalen tillsammans med Mona, han var otroligt duktig. Jaja som sagt Mona var en värdig vinnare


Vi fortsätter med Talang, där lilla Zara vann. Ganska tippat men hon var/är ju otroligt duktig och just det att hon aldrig tagit sånglektioner eller något utan fötts med denna sångröst det är ju just det som är talang. Helt klart en värdig vinnare, men jag själv höll mer på Seth Engström och Johan Wellton. RMK är ju för härlig med...för övrigt vart i hela friden har jag sett Rikard (RKM) innan? Jag känner igen honom riktigt mycket, är helt säker på att jag sett honom innan, MEN VAAR?

Foto: Tv4

Tycker ni att det var rätt personer som vann?

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback