värme, värme och ännu mer värme

Ännu en dag med värme och sol...jag orkar snart inte mer. Som "tur" är ska det bli sämre nu. Jag sitter här och svettas i min pyjamas, jag sov riktigt länge idag. Ska strax duscha eller gå ut och bada i poolen...eller båda!?

Iallafall, som ni vet är min syster hemma nu. Till skillnad från förra gången hon var hemma så har hon haft tid till familjen nu. Vi har varit på stranden. Igår åkte vi till Karlshamn, Sternö och hade jätteroligt (kommer bilder).



Denna söta voodoodockan köpte Sofie till mig i England. Några förslag på namn?
Ska kolla in fler sen när vi åker till England. Ni vet voodoll.se, de dockorna kan man tydligen köpa billigt där så ska kolla in det.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback