Timeout från min timeout

Ska bara uppdatera om mitt liv lite, sedan återgår jag till min timeout.

Skolan har börjat igen, känns bra faktiskt. Idag började lektionerna och vi har börjat med lite nya kurser vi inte haft innan. De verkar väldigt intressanta och roliga, ser framemot fortsättningen. Även lärarna verkar bra. Jag är taggad på att ge allt och satsa på höga betyg. Dock har det blivit lite fel för mig med ännu ett val (ind. val)...kursen var inte alls som jag tänkt mig. +Läraren verkar inte tittat riktigt ordentligt vilka linjer vi elever går och har inte tagit hänsyn till att jag faktiskt ska ha APU i 4 fyra veckor. Usch jag är inte gjord för att göra sånna har val. Vi får se hur det löser sig.
Även kören har börjat igen och det är väldigt roligt. Vi har redan en del uppträden inom den närmsta tiden.


Sitter och tittar ut på himlen, himlen är fin ikväll men det regnar. Det känns i luften att hösten är på väg. Ett par bruna stövlar ska därför snarast inskaffas! Jag och Elin gick igår på stan och förälskade oss i vartenda par vi såg och väskor tittade vi på också. Diamanter en tjejs bästa vän? Nej nej, det är skor och väskor!


Mitt schema för de närmsta veckorna (klickbar bild)
Kurserna jag läser i höst är:
Svenska A
Engelska A
Matematik B
Idrott och hälsa A
Religion A
Samhällskunskap A
Musik (?) A
Diverse floristkurser

Så nu är ni och jag själv uppdaterade.
Återgår till min timeout

With Love
/m



Kommentarer
Tobias

svar: jag med, så jävla bra låt :D



Blogg: http://grymtroligperson.blogg.se/
2008-08-24 @ 21:48:16




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback