The new look


Mitt nyfärgade hår. Den första bilden är en före bild, de tre andra är efter-bilder.
Var precis inne på en tjejs blogg och såg hennes hår, en fin blond nyans och plötsligt ångrar jag att jag stoppade i 3 st färger i mitt hår. Funderar på att inte färga håret mer nu fram till slutet av 3:an, eller fortsätta färga det ca 1 gång /halvåret och sedan sluta efter jag gått ut 3:an. Känns som jag har typ 300 lager färg i håret så att låta mitt naturliga hår växa fram och ta över, vore kanske inte så dumt? Funderar även starkt på att klippa det i en kort frisyr á la Nicole Richie...men även det kanske får vänta till efter studenten och balen.

Hahaha vilka problem man har alltså.

Kommentarer
Edina

hej! jaa jag också verkligen, har du sett alla avsnitt? vad fint ditt hår blev förresten:) ser jättesnyggt och naturligt ut!



Blogg: http://edinas.blogg.se/
2008-08-02 @ 20:59:40




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback