Önskelista

Hallå där ute i regniga Sverige.
Jag har suttit här vid datorn i stort sett hela dagen. Har inte haft ork/lust till något annat. Men senare ska jag allt ta och flytta mina kläder från den gamla byrån till den nya, jag ska packa upp resväskan och kanske fixa lite annat på rummet. Ikväll är det American Idol och So you think you can dance (samtidigt). Förresten, jag har blivit lurad. Jag såg någonstans för ett tag sedan att David Archuleta vann American Idol, vilket gjorde mig glad för han är min favorit. Men nu för kanske 1-2 veckor sedan såg jag att det inte alls var han som vann, han kom bara tvåa (förlåt om jag förstör för någon nu), jag avslöjar inte vem som vinner.
För övrigt, någon som vet vilken dag programmet Greek på kanal 5 går? och när de ska börja visa fortsättningen på säsong 1 av Gossip Girl?

Jag har börjat skriva önskelista till julafton/födelsedag nu. Det är nästintill samma sak för mig, så det blir samma önskelista, det jag inte får i julklapp önskar jag mig i födelsedagspresent. Det är lite tråkigt, jag kommer alltid på massa saker under sommaren som jag önskar mig, men måste vänta. En del är avundsjuka på mig för att jag fyller år så pass tidigt på året (7 januari), jag bli myndig först, jag för göra ditten och datten först av alla i min årskull. Jag själv tycker inte om det alls direkt. Skulle vilja fylla år i Maj-juli. Jaja, några av sakerna jag ska önska mig är pengar till en tatuering, olika skivor och filmer, keyboard, diverse presentkort m.m
Alltid bra att vara ute i god tid.

pusspuss

Kommentarer
johanna

vad ska du tatuera för något?



2008-08-13 @ 12:11:53
Anonym

hej Greek går på söndagar kl 19.00 :)



2008-08-14 @ 13:05:06
Nina

jaa jag såg också att han inte vann :/ men jag har börjat att gilla den som vinner mer :D david archuletas första singel är väldigt bra förresten :P



Blogg: http://just-my-luck.bilddagboken.se/l
2008-08-18 @ 15:23:39




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback