Godmorgon

Idag har jag tagit mig upp bra tidigare än igår. Jag trodde jag gick upp vid 11 tiden igår, men senare slog det mig att klockan var strax efter 1 när jag gick upp. Oj, vad intressant...noterar ni nu?

Jag lyssnar på Blondinbella när hon var med i NRJ. Någon mer än jag som faktiskt gillar henne? Många tycker hon är en dålig förebild men jag förstår inte varför. Hon är ett år äldre än mig, driver två egna företag, sköter skolan, tränar och äter nyttigt. Vad är det dåliga liksom? Om det är någon av er som tycker tvärtemot mig så får ni gärna skriva det och varför ni tycker som ni gör.
Dock skulle jag vilja dissa hennes pojkvän Nils som nu också börjat blogga. Vad händer? Han bloggar i en vecka och går upp på tredjeplats på alla listor direkt...tack vare Bellas läsare. Utan henne hade han inte varit något. Sen har han mage att sitta och klaga på alla andra bloggar och personer och klankar ner på dem precis som att han själv är så jävla bra. Dålig stil, om han bloggat i 3-4 år som Bella hade jag kunnat acceptera mer hans klagande men nu efter bara några veckor som bloggare. Seriöst, killen verkar tro han äger världen...eller ja bloggvärlden iaf. Hoppas verkligen han tackat Bella för sin framgång.

Så, då har vi fått det sagt.

Nu ska jag gå och titta på OTH (längtar som bara den till säsong 6 kommer: Måtte det vara till Peyton som Lucas ringer, annars går jag och dör lite).

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback