Allergi

Vet ni vad? Det regnar!
Värsta ovädret, mysigt när man sitter här inne dock inte lika mysigt när man är ute.

Jag kom ganska nyligen hem från min vän, har tagit på mig pyjamas då jag blev lagom blöt när jag gick hem. Vi har iallafall tittat på film och haft mysigt. Hon har även en söt katt som jag inte kunde motstå och nu håller mina ögon på att klia isönder...jag är allergisk mot katter.

Ni vet att på torsdag åker vi ju till England, hela familjen. Idag såg min mamma att mitt pass gick ut för ca. 1 månad sedan. Lite smått panik då va. Vi åkte in till polisstationen och fixade nytt, har vi tur hinner det komma på onsdag annars måste vi ner till Malmö och köpa ett tillfälligt som bara funkar under den resan och det kommer kosta 980 kr. Surt eller vad? Tur att vi iaf såg det innan avfärd, tänk om vi stått där på flygplatsen och sett det då.
För övrigt fick jag ännu mer panik på polisstationen då där var en utländsk familj (jag har inget emot invandrare), iallafall 7 barn hade dem. Barnen var ÖVERALLT, dem pratade och skrek och ooh jag höll på att bli galen. En av döttrarna började skaka bilstolen som minstingen satt i och unghelvetet började ju skrika. "Vad sysslar hon med" tänkte jag och föräldrarna brydde sig inte om ungarna för fem öre. Lät dem skrika och bara vara ivägen...det störde mig mest. Men blev lite bättre när jag och en av döttrarna mötte varandras blickar och hon log så snällt mot mig och jag kunde inte annat än le tillbaka.
Jaja, nu hoppas vi på att passet kommer...ni kan väl be lite för mig, vilket Gud ni nu än ber till.

With Love
/m


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback