Ack Ack

Försökte få lite ordning och reda på mina rum innan, gick dock sådär. Ser bara värre ut nu tycker jag. Får ta tag i det ordentligt en vacker dag.
Skulle även stämma min gitarr, det gick också sådär. Satan i gatan vad ostämd den var, lite bättre nu men låter fortfarande hemskt när man ska spela. Inlämning på den?

Vad har vi mer för intressant att berätta? Jo, eventuellt bio imorgon för att se Mamma Mia. På söndag är det  den numera årliga tröst-ätar-dag/natten som gäller med Emmy. Massa onyttigt skit, kärleksfilmer och vara uppe hela natten.
På tisdag börjar skolan igen, jag ser nästan framemot det faktiskt. Måste inhandla nya block och pennor och allt sådant som kan behövas. Tänkte även ha ett litet pepp inför skolan-inlägg inom en snar framtid. Sägs om det???????

(Fortfarande ingen som vill sällskapa mig på Gavin DeGraw konserten i november?)

pusss

Kommentarer
Roxanna

jahaa har dom? hmm då kanske jag har missuppfattat vilken säsong det är! haha eller så har jag missat dem? nu blev jag osäker, det där måste jag ta reda på! hehe



Blogg: http://roxiee.blogg.se/
2008-08-15 @ 09:13:49




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback