Lover be strong


Cancer är en fruktanvärd sjukdom som tyvärr drabbat en del i min närhet och det är inte alla gånger det slutat lyckligt. 2010 fick Andreas brorsdotter diagnosen cancer, då var hon bara tre år gammal (om jag är rätt på det). Minns när jag fick veta det, trodde inte det var sant. Vi var och hälsade på hemma hos familjen en gång, då kunde Filippa inte gå själv, utan man fick stötta henne. Det kändes inte rättvist att lilla, vackra och fantastiska Filippa skulle drabbas av cancer. Idag är hon pigg och glad, tack och lov! Jag hoppas ni alla kan bidra till cancerfonden på något sätt. Jag ska själv få tummarna loss och sätta in pengar till Filippas insamling -gör det ni med! Här hittar ni vidare information hur ni går till väga


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback