But I liked it better when you were on my side

I lördags var jag, mamma och sofie och hjälpte mormor och morfar på en loppis. Jag fyndade som vanligt lite grejer (är himla bra när mormor betalar). Jag älskar loppisar och second hand, tycker det är en härlig känsla över sakerna, om dem är i bra skick det vill säga. När jag väl flyttar hemifrån kommer nog halva mitt place bestå av loppis/second hand-fynd! Billigt och bra!


Notblad, Ghost busters soundtrack, porslinsburk, 7 st snapsglas och några stycken flaskunderlägg.


Fina underlägg i glas att ställa flaskor på eller kanske ha ljus på. Var nog 6-7 st.


7 st snapsglas. Har redan några andra liknande fast med grön fot som jag fyndade på en annan loppis.


En fin porslinsburk som man tex kan ha te i.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback