Du får passa dig som satan, för jag glömmer aldrig bort var du bor

Var ett tag sedan nu, men känner väl att jag inte har allt för mycket att skriva om. Sedan den senaste uppdateringen har jag varit i Sölvesborg på Killebom och sett Den Svenska Björnstammen, jag har sett Artmade spela i Kristianstad och även varit på Rix Fm-festival här i Kristianstad. Tyvärr har jag inga som helst bilder på det eftersom att min kamera är på lagning (kom på sen att pappa har en kamera).

Annars jobbar jag mest och det flyter på bra, bättre än jag väntat mig faktiskt. Så det är skönt! Jag njuter av sommaren...haha nej vem försöker jag lura? Skitväder! Men ärligt talat bryr jag mig inte, för mig som ändå bara jobbar så kvittar det vilket väder det är!

Här kommer iallafall två klipp från Ellen som piggar upp i det gråa!
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback