Ulrik Munther 120804

I lördags var jag och några vänner på Barnens dag i Kristianstad för att se Ulrik Munther spela. Vi hade picknick med oss och varmt väder hade vi. Ulrik Munther gjorde en kort aukustisk spelning, sedan hade signering och självklart skulle jag fram och träffa honom! Jag vill bara en bild tillsammans med honom och frågade dem som sålde grejor om det var okej att man bara tog en bild och inte köpte något, jaja som dem. Så kommer jag fram.
Jag: Hej, jag vill bara ta en bild tillsammans med dig om det går bra?!
Ulrik: Nej tyvärr, det tar för lång tid.
Jag: Nej, det går jättesnabbt! Jag vill inte ha något signerat bara en bild.
Ulrik: Tyvärr, jag har redan sagt nej till alla andra. Men jag kan signera din arm eller något.
Jag: Men om jag ställer mig bredvid dig samtidigt som du signerar till nästa så förlorar du ingen tid.
 
Sagt och gjort, stackars Ulrik hade inget att säga till om!
 
Jag var lycklig sen!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback