I'll hold my breath

 
Eftermiddagen bjöd på fika med tjejerna, några timmar med bara snack. Mysigt!
Helgen bjuder på jobb, min femte och sista helg för denna sommaren. Sen är det bara 10 dagar kvar på schemat. För dem som inte vet, så tänker jag bege mig till staterna i höst. Dock känns det väldigt långt iväg just nu då inget flyter på som det borde och allt som kan strula och göra så allt tar längre tid har strulat. Det är så synd för även om jag varit hur taggad som helst försökt fixa med allt så snabbt som möjligt så tappar man suget när inget går som det ska. Men så småningom kommer jag väl iväg.
 
Bild från i lördags
 

Kommentarer
Emmy

Snygga ni är då :) pudding Malin, pudding!



2012-08-30 @ 21:59:55




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback