Better late than never

Att ta bilder och dokumentera stunder tycker jag är väldigt roligt. Jag är den som alltid har med mig kameran. Men när det sen kommer till att ta ut minneskortet från kameran, sätta in det i datorn, lägga över bilderna, sortera dem och radera dem dåliga -då blir det plötsligt väldigt jobbigt och inte alls så roligt. Ibland får bilderna ligga kvar på kameran ett bra tag innan jag får tummarna loss. Nu har jag haft den situationen igen, så här kommer ett  gäng bilder från helgen.
 
-Kräftskiva hos mormor och morfar
-Liseberg med Filippa, Amanda och Sabina (lekdag nr. 6)
-Gjorde en bukett och bakade mini-chocolate cupcakes då det var min sista (inplanerade) dag på jobbet igår
 














Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback