Feels good at first

Var ute igår, jag skulle bara dricka lite grann, men som vanligt på något mystiskt sätt så rann det ner lite mer dricka än vad som var tanken. Jaja, jag hade kul iallafall! Sa hejdå till Joel som jag inte kommer träffa fler gånger innan han åker till Kanada för att jobba i sisådär 7-8 månader. Eller vi sa mer "Vi ses snart igen". Dansade en massa och försökte undvika sliskiga typer! Väl hemma tvingade jag i mig asmycket vatten, varav en del av det var med salt i. För det ska tydligen vara bra. Problemet var bara att allt detta vatten jag drack gjorde mig så sjukt kissinödig så jag var uppe på toa säkert 5 gånger från det att jag kom hem. Kändes ju lagom onödigt att dricka allt vatten när jag ändå bara skulle kissa ut det sen.

Somnade inte förän vid 8 imorse, för ljust ute, för många kvittrande fåglar. Nu mår jag bättre än väntat, men ligger kvar i sängen ett tag till för säkerhetsskull. Sen ska det packas och laddas för Egyptenresan, med finaste bästis! 


Fasiken också, tog inga bilder igår och hittar ingen annan bra passande bild. Så ni får nöja er med massa text!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback