I brist på annat

Eftersom att Andreas ligger och sover och jag har tråkigt, så lånar jag en lista från Madde att roa mig med så länge.

Namn: Malin
Piercingar: Hål i öronen
Tatueringar: Noter på högra foten och en text på vänstra handleden
Längd: cirkus 165 cm
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Bra fråga, någon mörkblond nyans typ
Fräknar: Inte direkt
Motto: Every song ends...is that any reason not to enjoy the music?
Kär? Ja, det är jag
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland
Vilket schampo använder du? Olika, jag använder det som finns där hemma
Vad är du rädd för? Jag är grymt mörkrädd, åskan, framtiden
Gillar du berg- och dalbanor? YES!


Senaste…

Filmen du hyrde? Jag och Andreas hyrde en hel hög för inte så längesen, bla Justin Bieber Never say never (notera att Andreas tvärvägrade att se denna)
Filmen du köpte? The last song
Låten du hörde: En låt med Duffy, på radion 
Personen du ringde? Andreas
Personen som ringde dig? Joel
TV-program du såg? Fångarna på fortet
Person du tänkte på? Andreas


Favorit…

Låt: McFly-The heart never lies och typ tusen andra låtar :P
Sak att göra: Sova och titta på TV! Hahaha
Sport: Att utföra själv: friidrott. Att titta på: konståkning och simhopp
Kläder: Klänning och strumpbyxor
Film: Om en pojke, Keith och Love actually
Bil: Bara den rullar så är jag nöjd!
Serie: One Tree Hill!!!!

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
Ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Ja, små vita lögner drar man ju titt som tätt
Blivit arresterad? Nix!
Träffat någon från internet IRL? Ja


Antal…

Gånger du varit kär? Hmm, så som jag är kär nu har jag nog aldrig varit innan.
Gånger ditt hjärta brustit? Vet ej
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen gång hoppas jag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Det har nog hänt en 2-3 gånger :)


Senaste…

Boken du läste? Håller på med Harry Potter och den flammande bägaren just nu (sakta men säkert).
Personen du fick e-mail av? Facebook antagligen
Personen du fick brev av? Fick vykort av min moster i början på sommaren
Personen du fick sms av? Joel
Gången hela din familj åt middag tillsammans? När vi var i England, så 11 september kanske.
Saken du köpte? Ett örhänge på glitter tror jag


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback