Don't look back in anger

Då är jag tillbaka till jobbet igen, och ska försöka få in någon slags dygnsrytm. Överlevde ett 7-16 pass i måndags trots väldigt få timmars sömn. Ledig igår och passade på att träffa Jens en sväng. Idag däremot trodde jag att jag skulle vara ledig, men icke. Dem hade missat att säga detta passet till mig...så strax efter kl 7 imorse ringde jobbet och väckte mig. Bara att upp och hoppa. Som tur är tar det bara några minuter dit med cykeln och det var en väldigt lugn dag. Slutade dessuom 12.30, skönt!

Nu ska jag nog lägga mig i soffan, titta på OTH och förhoppningsvis sova en lite stund innan jag tänkte dra och träna.

p.s Kan knappt sluta lyssna på Gavins nya album...så förbaskat bra!



update: Aerobic-passet var inställt, så ingen träning...jag som hade peppat! Inte min dag idag.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback