Under the mistletoe

Har jobbat idag, 13-20.30, det blir bara mörkare och mörkare om kvällarna vilket jag finner väldigt obehagligt. Imorgon ska jag iallafall på det igen kl 7.00, så inte mycket vila emellan. I lördags skrev jag högskoleprovet för första gången. Jag var så sjukt nervös och var helt övertygad om att det skulle gå åt skogen. Det kändes helt hopplöst när jag satt där timme efter timme och kryssade i vad jag trodde kanske kunde vara rätt svar. Jag vågade inte rätta det förän igår. Mitt mål var att få 0.7-0.8, men med tanke på att det var första gången och det kändes så illa vågade jag inte tro på att jag skulle få mer än 0.2-0.3. Sen som sagt, rättade jag det, letade fram en tabell från i våras och blir helt chockad när jag inser att jag antagligen skrivit just 0.8!!! Får ett riktigt, slutgiltigt resultat 21 november. Känner mig riktigt stolt oavsett.

Nu sitter jag och lyssnar på Justin Biebers julalbum. Hans röst har mognat så mycket och det låter så annorlunda, men så bra! Tänk att jag bloggade om honom redan 2008, innan han hade blivit en stor världsstjärna. Skulle alltså vilja påstå att det var jag som upptäckte honom! JUSTIN DU BORDE SKICKA MIG ETT TACKKORT!! Haha


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback