There are days


Idag försöker jag tagga för en helgs jobb. fre-mån jobbar jag och vem försöker jag lura? Jag är inte alls taggad, vill bara sova!! Inatt hade jag en jättekonstig dröm, (säg en natt då jag inte har det) drömde att jag vunnit en resa till Stockholm för att se Veronica Maggio och Mando Diao på Gröna Lund. Jag var jätteglad men sen vaknade jag och insåg att det bara varit en dröm haha! Drömde även något som verkade vara insparken på gymnasiet eller om det var skattjakten?! hmm, mycket märkligt iaf.

Mor och Far har åkt till just Stockholm idag och är borta heela helgen. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig, men det får väl gå på något sätt. Det där med matlagning är ju inte min starka sida om man säger så.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback