Just tonight


Jag och Hannah på förfesten till Tivolirock 16 juli.

Hade en jättemysig fredagskväll igår med syster och Emmy. Vi tjockade oss med pizza, chips, dippa och kladdkaka till High School Musical 3. Hur bra är inte den filmen då? Älskar den!!!

Idag har jag sovit ut, men är lika trött för det. Haha vad har hänt med mig? Förr kunde man ju vara uppe hur länge som helst och göra massa saker och utan att bli helt slutkörd. Just nu känns det som att jag aldrig kommer återhämta mig. Ikväll är det iallafall 20-årsfest för Madde och Rasmus som gäller, så får försöka tagga till lite. Jag hoppas vi kan komma undan regnet och åskan bara.

p.s Fy faan, rent ut sagt, vad hemskt det som har hänt i Norge är! Hur kan en människa vara så ond? Tänker på alla där.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback